مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 01:252023-09-28ورزشي

کردستان چهره های بزرگی در ورزش کشور دارد


گروه صنعتی لاستیک بارز با تلاش استاندار کردستان در گام اول حامی مالی تیم بسکتبال جوانان کردستان در لیگ یک کشور و تیم بسکتبال بانوان کردستان در فصل آینده لیگ برتر کشور شد.

- ایسنا/کردستان گروه صنعتی لاستیک بارز با تلاش استاندار کردستان در گام اول حامی مالی تیم بسکتبال جوانان کردستان در لیگ یک کشور و تیم بسکتبال بانوان کردستان در فصل آینده لیگ برتر کشور شد.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار روز پنجشنبە (6مهر) در آیین امضای تفاهم نامه همکاری گروه صنعتی لاستیک بارز در زمینه حمایت از ورزش بسکتبال استان اظهار کرد: کردستان دارای چهره های سرشناس ورزشی در کشور همانند سروه ضرغامیان مربی شایسته بسکتبال است که توانست کردستان را قهرمان سوپر لیگ کشور کند و همچنین مردان بزرگی در سطح ملی همانند جمیل لطف الله نسبی سرمربی نامدار تیم ملی تنیس روی میز را دارد که با ایران مدال برنز بازی های آسیایی را در هانگژو چین بعد از 65 سال به دست آورد.

وی با اشاره به چهره های سرشناس رشته کشتی فرنگی و آزاد در کردستان، افتخار آفرینی محمد مبین عظیمی در کشتی آزاد با کسب مدال طلای جوانان جهان و بر افراشتن پرچم ایران ستود.

زارعی کوشا افزود: خیلی خوشحالم که امروز شرکت لاستیک بارز به عنوان حامی مالی در بسکتبال بانوان وارد شد و انشالله با موفقیت این بانوان، ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان چهره های بزرگی در ورزش کشور دارد

کردستان چهره های بزرگی در ورزش کشور دارد