مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 22:102023-09-27اقتصادي

تنها راه ثروتمند شدن، ورود به حوزه گردشگری است


رییس جامعه هتل داران استان خوزستان گفت: تمام کشورهای خاورمیانه به این نتیجه رسیده اند که تنها راه برون رفت از فقر و ثروتمند شدن، ورود به حوزه گردشگری است.

- ایسنا/خوزستان رییس جامعه هتل داران استان خوزستان گفت: تمام کشورهای خاورمیانه به این نتیجه رسیده اند که تنها راه برون رفت از فقر و ثروتمند شدن، ورود به حوزه گردشگری است.

عبدالمجید حرمتی در آیین نکوداشت روز جهانی جهانگردی و گردشگری که امروز 5 مهر 1402 در هتل پارس اهواز برگزار شد، تصریح کرد: براساس بررسی های انجام شده از ابتدای پاییز سال جاری، افزایش ورود گردشگر را در سطح کشور خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، او خاطرنشان کرد: در ایران براساس آماری که وزارت گردشگری ارایه داده در شش ماه نخست سال 1402 نزدیک به سه میلیون و 354 هزار و 185 نفر ورود گردشگر داشتیم.

بالاترین رشد آمار ورود گردشگران در شهریور بوده و این نشان از توسعه دارد.

حرمتی با بیان این که جامعه هتل داران خوزستان نزدیک به 142 واحد گردشگری را تحت پوشش قرار داده است، افزود: این واحدها شامل هتل ها، اقامتگاه های بوم گردی و سنتی، مراکز اقامتی تفریحی، سفره خانه های سنتی، مجتمع های تفریحی، خدمات بین راهی هستند که در سطح کشور در نوع خود بی نظیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه ثروتمند شدن، ورود به حوزه گردشگری است

تنها راه ثروتمند شدن، ورود به حوزه گردشگری است