مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 18:002023-10-05حوادث

رتبه پنجم پلیس گیلان در کشف سرقت/ تشکیل 5000 پرونده جرائم اقتصادی


فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به موفقیت پلیس استان در کسب رتبه پنجم کشوری در حوزه کشف سرقت، گفت: افزایش 9 درصدی دستگیری سارقان، کشف 95 درصدی خودروهای سرقتی و کاهش قابل توجه آمار سرقت های مهم در سطح استان حاصل این موفقیت است.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به موفقیت پلیس استان در کسب رتبه پنجم کشوری در حوزه کشف سرقت، گفت: افزایش 9 درصدی دستگیری سارقان، کشف 95 درصدی خودروهای سرقتی و کاهش قابل توجه آمار سرقت های مهم در سطح استان حاصل این موفقیت است.

سردار عزیزاله ملکی در گفت وگو با خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن هفته فراجا و گرامیداشت یاد و خاطره 50 شهید انتظامی کشور در سال جاری، با تاکید بر اینکه رسیدگی به معضل سرقت یکی از اولویت های اصلی پلیس است که همکاری همه جانبه تمامی آحاد جامعه را می طلبد، گفت: به لطف پروردگار و تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی پلیس گیلان موفق شد در حوزه کشف سرقت، رتبه پنجم کشوری را کسب کند که این موفقیت حاصل افزایش 9 درصدی دستگیری سارقان، کشف 95 درصدی خودروهای سرقتی و کاهش قابل توجه آمار سرقت های مهم در سطح استان است.

فرمانده انتظامی گیلان به کشف 100 درصدی قتل در استان و اجرای طرح امنیت محله محور از تاریخ 26 فروردین سال جاری اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این طرح، 2800 محله در گیلان شناسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه پنجم پلیس گیلان در کشف سرقت/ تشکیل 5000 پرونده جرائم اقتصادی

رتبه پنجم پلیس گیلان در کشف سرقت/ تشکیل 5000 پرونده جرائم اقتصادی