مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-15اجتماعي

مدیران مدارس فارس زمینه ساز تحقق اهداف طرح امین شوند


مدیرکل آموزش و پرورش فارس اهداف طرح امین در مدارس را مورد توجه قرار داد و گفت: مدیران مدارس با همکاری و تعامل موثر با طلاب طرح امین، زمینه تحقق این اهداف در مدارس را فراهم کنند.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس اهداف طرح امین در مدارس را مورد توجه قرار داد و گفت: مدیران مدارس با همکاری و تعامل موثر با طلاب طرح امین، زمینه تحقق این اهداف در مدارس را فراهم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محمد خلیل عسکری امروز، 23 مهر در جمع روحانیون طرح امین مدارس شیراز گفت:با حضور طلاب اندیشمند باید طرح روشنا در مدارس تیزهوشان با جدیدت دنبال شود بنابراین انتظار این است که با اجرای این طرح، هویت دینی و اجتماعی جامعه ی دانش اموزان نخبگانی در تراز انقلاب اسلامی و متناسب با بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی ایجاد شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: فهم صحیح از دانش آموز و فضای مدرسه و تعامل کادر مدرسه با طلاب طرح امین و همچنین داشتن فهم مشترک از اهداف تربیتی آموزش و پرورش در رسیدن به اهداف ترسیمی در افق پیش روی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بسیار موثر است.

وی با اشاره به اهداف مشترک این طرح، گفت: داشتن دانش آموزانی بانشاط، باانگیزه، ایران دوست، امیدوار، نوعدوست، عدالت خواه، جهانی اندیش باید نتیجه کار مشترک معلم و طلاب طرح امین در مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران مدارس فارس زمینه ساز تحقق اهداف طرح امین شوند

مدیران مدارس فارس زمینه ساز تحقق اهداف طرح امین شوند