مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 10:102023-09-26اجتماعي

بازماندن 1000 دانش آموز از تحصیل در یزد صحت ندارد


مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد با بیان این که کمتر از یک درصد از جامعه دانش آموزی استان یزد به دلایل مختلف از تحصیل جاماندند، گفت: مردم دانش آموزان بازمانده از تحصیل در سنین 6 تا 17 سال را به آموزش وپرورش معرفی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدکاظم رحیمی نژاد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای جذب و آموزش دانش آموزان بازمانده از تحصیل، اظهار کرد: طرح شهید محمودوند شامل شناسایی، جذب و آموزش دانش آموزان بازمانده از تحصیل از سال گذشته به صورت سیستمی دنبال می شود.

وی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر این که در استان یزد یک هزار دانش آموز از تحصیل جاماندند، افزود: کمتر از یک درصد جامعه دانش آموزی استان بازمانده از تحصیل هستند و بسیاری از آن ها دانش آموزان استثنایی و بعضی ناشی از تأخیر والدین در ثبت نام یا کودکان فوت شده یا به دلیل مهاجرت دانش آموزان است، بنابراین در واقع تعداد اندکی بازمانده از تحصیل واقعی داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش گفت: تلاش داریم با همکاری سازمان ها و ارگان های دیگر اقدام به شناسایی و بازگشت آن ها به چرخه تحصیل کنیم که در این راستا مهم ترین دغدغه آموزش وپرورش وجود دانش آموزانی با اطلاعات پستی نادرست است که شناسایی آن ها را دچار مشکل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازماندن 1000 دانش آموز از تحصیل در یزد صحت ندارد

بازماندن 1000 دانش آموز از تحصیل در یزد صحت ندارد