مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-09بين الملل

سخنگوی وزارت خارجه: هر اقدام احمقانه ای نسبت به ایران ، پاسخ ویرانگری دارد


سخنگوی وزارت خارجه همچنین در پاسخ به سوالی در مورد تهدیدهای اخیر مقامات آمریکایی و رژیم صهیونسیتی علیه ایران در پی انجام عملیات طوفان الاقصی از سوی جریان مقاومت در فلسطین گفت: - سخنگوی وزارت خارجه همچنین در پاسخ به سوالی در مورد تهدیدهای اخیر مقامات آمریکایی و رژیم صهیونسیتی علیه ایران در پی انجام عملیات طوفان الاقصی از سوی جریان مقاومت در فلسطین گفت: هر اقدام احمقانه ای نسبت به ایران با پاسخ ویرانگری مواجه خواهد بود و آنها اگر می توانند در صحنه فلسطین از خودشان دفاع کنند.

سخنگوی وزارت خارجه با بیان این که تحولات مهمی در حوزه فلسطین در حال رخ دادن است، گفت: متاسفانه همچنان شاهد آن هستیم که از سوی برخی از دولت ها و طرف ها تلاش هایی در حال انجام است که جای مظلوم و ظالم را عوض کنند.

   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این نشست ناصر کنعانی ادامه داد: این طرف ها بدون توجه به تضییع  75 ساله حقوق  مردم فلسطین  توسط اشغالگران  و رژیم اشغالگر ، تلاش دارند که جای ظالم و مظلوم را عوض کنند.

  کنعانی با تاکید براین که باید کشورهای اسلامی در حمایت از مردم فلسطین توانایی ها از جمله توانایی های سیاسی خود را بیش از گذشته به کار بگیرند، گفت: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در جریان رایزنی اخیر خود با وزیر امور خارجه عراق  پیشنهاد داد که نشست اضطرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی وزارت خارجه: هر اقدام احمقانه ای نسبت به ایران ، پاسخ ویرانگری دارد

سخنگوی وزارت خارجه: هر اقدام احمقانه ای نسبت به ایران ، پاسخ ویرانگری دارد