مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-03بين الملل

بن گویر خواستار ورود غیرقانونی صهیونیست ها در 24 ساعت شبانه روز به مسجدالاقصی


وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضمن حمایت از ورود غیرقانونی صهیونیست ها به مسجدالاقصی، با ارسال نامه ای به مقامات امنیتی تل آویو خواستار حمایت از یورش های 24ساعته شهرک نشینان به صحن های مسجد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار اجازه دادن به شهرک نشینان برای ورود غیرقانونی به مسجدالاقصی در همه ساعات شبانه روز شد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد: بن گویر نامه ای به اعضای راستگرای کنست فرستاد و در آن نوشت که کابینه امنیتی باید برای بحث درباره بازکردن مسجدالاقصی به روی یهودیان در 24 ساعت شبانه روز، هفت روز هفته، با امکان عبادت در آنجا و.

فوراً تشکیل شود .

بن گویر در این نامه ابراز امیدواری کرده که وزرای حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و حزب صهیونیسم مذهبی به رهبری بزالل اسموتریچ وزیر دارایی او در کابینه امنیتی از این اقدامات حمایت کنند، حتی اگر آن ها شخصاً مخالف ورود یهودیان به مسجدالاقصی باشند .

این روزنامه صهیونیستی درباره این نامه نوشت: خوشبختانه تغییر وضعیت موجود در مسجدالاقصی حداقل در حال حاضر در زمره صلاحیت های بن گویر نیست و تجربیات قبلی نشان می دهد که بعید است وضعیت فعلی تغییر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن گویر خواستار ورود غیرقانونی صهیونیست ها در 24 ساعت شبانه روز به مسجدالاقصی

بن گویر خواستار ورود غیرقانونی صهیونیست ها در 24 ساعت شبانه روز به مسجدالاقصی