مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 23:352023-09-23اجتماعي

جذب 50 هزار معلم در سال جاری


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از جذب 50 هزار معلم و دبیر در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در برنامه تهران 20، اظهار کرد: موضوع بازگشایی مدارس یکی از برنامه های وزارت آموزش و پرورش است که برنامه ریزی آن از 7، 8 ماه قبل صورت می گیرد؛ برنامه ریزی برای مهر 1403ـ1402 را از بهمن 1401 آغاز کردیم و کارگروه ها در استان ها شکل گرفت.

وی با بیان اینکه 16 میلیون و 700 هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید داریم، گفت: در پروژه مهر، ساماندهی دانش آموزان، فضا، نیروی انسانی، تجهیزات صورت می گیرد و آمادگی کامل را برای اول مهر داشتیم.

کاظمی با بیان اینکه امروز روز اول سال تحصیلی بود و در همه مدارس جشن بازگشایی با حداکثر ظرفیت اجرا شد، ادامه داد: امروز آغاز یک حرکت جدید در تعلیم و تربیت با رویکرد توجه به مدارس دولتی برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری بود که این برنامه ریزی با حمایت دولت و پشتیبانی و برنامه ریزی های وزیر آموزش و پرورش اتفاق افتاد.

وی درباره سرویس مدارس اظهار کرد: موضوع سرویس مدارس جزو فعالیت هایی است که شاید ارتباط مستقیم با آموزش و پرورش ندارد؛ وظیفه مدیر مدرسه، فعالیت های آموزشی و تربیتی است و طبیعتا اگر بخواهد وقت بگذارد و به این موضوعات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 50 هزار معلم در سال جاری

جذب 50 هزار معلم در سال جاری