مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 17:402023-09-26اجتماعي

مدیر مدرسه خاطی عزل شد


در پی انتشار کلیپ غیراخلاقی از یک مدرسه دبستان غیرانتفاعی در کرمان، مدیر کل آموزش وپرورش استان از لغو ابلاغ مدیر آن مدرسه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان _ صبح امروز کلیپی به خبرگزاری فارس رسید که حاوی تصاویر بسیار غیراخلاقی بود، آن کلیپ بخشی از جشن بازگشایی مدارس در یکی از مدرسه های غیردولتی کرمان را نشان می داد که مدیر و مسوولان مدرسه با تزیین حیاط و دعوت کردن از یک خواننده مرد، برای دخترکان معصوم دبستانی آهنگ زیرزمینی و مبتذل اجرا می کرد.

این اتفاق خیلی زود در فضای رسانه ای رسمی و غیررسمی استان کرمان دست به دست شد و موجب از نگرانی را به جان خانواده ها بویژه والدین دانش آموزان انداخت.

اتفاقی که می تواند به بدبینی خانواده ها نسبت به فضای تربیتی مدرسه ها بویژه مدارس غیردولتی دامن بزند.

در همین حال مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان به این رفتار غیراخلاقی واکنش نشان داد و از لغو ابلاغ مدیر آن مدرسه غیردولتی سخن گفت.

رضا رضایی اظهار داشت: به دنبال اجرای برنامه سخیف و غیر قابل قبول در یکی از مدارس شهر کرمان مدیر مدرسه لغو ابلاغ و به هیئت تخلفات اداری معرفی شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان ادامه داد: متاسفانه در آغاز سال تحصیلی جدید یکی از مدارس شهر کرمان مراسم جشن بازگشایی مدرسه را به شکل غیر متعارف اجرا کرده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر مدرسه خاطی عزل شد

مدیر مدرسه خاطی عزل شد