مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-18اجتماعي

شهروندان تهرانی چتر همراه داشته باشند


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از عصر پنجشنبه تا جمعه شب (27 تا 28 مهر) در بیشتر نواحی استان افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید، در بعضی ساعات رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق به ویژه نیمه شمالی پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی برای امروز تا فردا بعد از ظهر (26 تا 27 مهر) در بیشتر نواحی استان آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد، گاهی افزایش باد و در مناطق پرتردد شهری در بعضی ساعات غبار رقیق، در ارتفاعات گاهی افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد شدید به ویژه در ارتفاعات شمال شرق پیش بینی می شود.

از عصر پنجشنبه تا جمعه شب (27 تا 28 مهر) با توجه به عبور موج ضعیف از شمال کشور در بیشتر نواحی استان افزایش ابر گاهی وزش باد شدید خواهیم داشت.

در بعضی ساعات رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق به ویژه نیمه شمالی و ارتفاعات و در قله ها بارش پراکنده برف گاهی همراه با مه مورد انتظار است.

برای روزهای شنبه و یکشنبه (29 و 30 مهر) آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد، در مناطق شهری در ساعات پرتردد غبار محلی پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( 27 مهر) قسمتی ابری، همراه با وزش باد و به تدریج افزایش ابر و افزایش باد با حداقل دمای 15 و حداکثر دمای 24 درجه سانتیگراد و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان تهرانی چتر همراه داشته باشند

شهروندان تهرانی چتر همراه داشته باشند