مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-13سياسي

حل مشکل ترافیک مرکز شیراز با توسعه خطوط مترو


نائب رییس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به آغاز عملیات فاز یک و خط 4 مترو شیراز گفت: با توسعه خطوط مترویی مشکلات ترافیک در مرکزیت شهر حل می شود.

- ایسنا/فارس نائب رییس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به آغاز عملیات فاز یک و خط 4 مترو شیراز گفت: با توسعه خطوط مترویی مشکلات ترافیک در مرکزیت شهر حل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدتقی تذروی امروز، 21 مهرماه در آغاز عملیات اجرایی فاز یک خط 4 مترو شیراز که همزمان با سفر هیئت دولت به استان فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه تعداد پروژه های اجرا شده در سطح شهر زیاد است، گفت: خط 4 مترو شیراز یکی از پروژه هایی است که دولت در مشارکت بودجه آن دخیل است.

وی تأکید کرد: خط 4مترو نقطه عطفی در توسعه حمل ونقل ریلی شیراز است و درحالی 3 خط طولی و یک خط عرضی داریم که با اتصال این خط؛ خطوط طولی و عرضی به یکدیگر متصل می شوند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه با توسعه خطوط مترویی مشکلات ترافیک در مرکزیت شهر حل می شود، بیان کرد: براساس برآوردهای انجام شده در یک ساعت از خط 4 حدود 17 هزار مسافر می توانند جابجا شوود و این کمک به مردم و حل مسائل ترافیکی است.

تذروی بیان کرد: در طول سال درحالی کلانشهرهای دیگر چندین روز را به دلیل هوای الوده تعطیل می شوند که در شهر شیراز حتی یک روز آلوده هم نداریم و این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل ترافیک مرکز شیراز با توسعه خطوط مترو

حل مشکل ترافیک مرکز شیراز با توسعه خطوط مترو