مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-15فرهنگي

«گل های ماندگار» منتشر شد


کتاب «گل های ماندگار» نوشته وحید استرون با مقدمه ای از استاد فضل اله توکل، نوازنده سنتور و آهنگساز شهیر ایرانی، منتشر شد.

- کتاب گل های ماندگار نوشته وحید استرون با مقدمه ای از استاد فضل اله توکل، نوازنده سنتور و آهنگساز شهیر ایرانی، منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کتاب در 168 صفحه مصور، با شمارگان هزار نسخه و قیمت 120 هزار تومان ازسوی موسسه فرهنگی و هنری رادنواندیش منتشر شده است.

در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: تمرکز نویسنده در کتاب روی بازیابی خاطرات و آهنگسازی های هنرمندان رادیو و برنامه گل ها ی رادیو در دهه 30 تا 50 به تهیه کنندگی داوود پیرنیاست که یکی از پرمخاطب ترین برنامه های رادیو ایران بود و اکنون گنجینه ای ارزشمند در موسیقی ایرانی به شمار می آید که کمتر زمانی آثاری با این مجموعه هنرمندان و کیفیت تولید شده است.

کتاب گل های ماندگار شامل سه بخش از نگاه یاران ، گفت وگوها و یادها است که در این سه قالب فعالیت های هنرمندان مورد بررسی قرار گرفته است.

در بخش از نگاه یاران ، هنرمندان و استادان شهیر موسیقی ایرانی همچون فریدون حافظی، فضل اله توکل، همایون خرم، فرهاد فخرالدینی، مصطفی کمال پورتراب، احمد پژمان، علی اصغر شاه زیدی، حسن ناهید، شهرام میرجلالی، اکبر گلپایگانی، منصور نریمان، محمد سریر، بزرگ لشکری و پروین غفاری به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گل های ماندگار» منتشر شد

«گل های ماندگار» منتشر شد