مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-21بين الملل

آمادگی ایران برای به اشتراک گذاشتن تجارب مقابله با بلایای طبیعی


رییس سازمان مدیریت بحران در کنفرانس آسیایی کاهش خطر بلایا که در شهر «دوشنبه» برگزار شد از آمادگی ایران برای انتقال تجارب مبارزه با بلایای طبیعی و برگزاری دوره های آموزشی منطقه ای خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، محمد حسن نامی رییس سازمان مدیریت بحران در کنفرانس آسیایی کاهش خطر بلایا که در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار شد، به تشریح شرایط موجود منطقه، چالش ها و بحران های احتمالی و راه های مقابله با آنها پرداخت.

نامی در ابتدا با جلب توجه شرکت کنندگان به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، گفت: با استفاده از این موقعیت مراتب همدردی خود و هیأت همراه را به ملت مظلوم فلسطین به ویژه غزه که جان آنها و زیرساخت های مکانی و حیاتی شان زیر بمباران های شدید اشغالگران قرار دارد، اعلام می کنم.

وی با قدردانی از دولت تاجیکستان و دبیرخانه سازمان آسیایی کاهش خطر بلایای طبیعی برای سازمان دهی این کنفرانس، ابراز امیدواری کرد این اقدام به نقطه عطفی در جهت ارزیابی پیشرفت های گذشته و همچنین شناسایی شکاف های فعلی تبدیل شود.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران اجرای چارچوب سندای و اولویت ها و اهداف مندرج در این سند را به عنوان یکی از مهمترین مبانی پیشبرد راهبردهای ملی خود برای افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای به اشتراک گذاشتن تجارب مقابله با بلایای طبیعی

آمادگی ایران برای به اشتراک گذاشتن تجارب مقابله با بلایای طبیعی