مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 10:502023-09-23اجتماعي

مدرسه دومین خانه آینده سازان و نخستین نهاد اجتماعی است


استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، از اهتمام جدی دولت سیزدهم برای تقویت بنیه های علمی و زیرساخت های آموزشی و توجه بیش از پیش به امر مهم پرورش خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، از اهتمام جدی دولت سیزدهم برای تقویت بنیه های علمی و زیرساخت های آموزشی و توجه بیش از پیش به امر مهم پرورش خبر داد.

متن پیام عابدین خرّم به این شرح است: مهر ماه، یادآور حضور دانش آموزان و دانشجویان دانش دوستی است که برای ورود به بهار تعلیم و تربیت مهیا می شوند و بدون وقفه برای حضور در خانه دوم خود لحظه شماری می کنند.

بسیار خرسندیم که در آغازین روز سال تحصیلی جاری، طنین دلنواز مهدویت را حس می کنیم و این زیباترین صحنه بهشتی در دنیای خاکی است تا امید و انگیزه را به جامعه تزریق کند.

مدرسه دومین خانه آینده سازان و نخستین نهاد اجتماعی برای ورود آنان به دنیای جدیدی است که از اکنون باید در آن تمرین خودباوری، علم اندوزی و نگاه توسعه نگر داشت و حضور این عزیزان در مدارس آغاز روییدن کتاب بر دستان پاک سرشت ترین انسان هاست که فردای جامعه را خواهند ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه دومین خانه آینده سازان و نخستین نهاد اجتماعی است

مدرسه دومین خانه آینده سازان و نخستین نهاد اجتماعی است