مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-05اقتصادي

چرخ های یک واحد صنعتی راکد دیگر در سمنان به گردش درآمد


یک واحد تولیدی راکد دیگر در شهرک صنعتی سمنان با حضور معاون دامپزشکی کشور و استاندار سمنان، فعال سازی و چرخ های تولید در آن دوباره به گردش درآمد.

- ایسنا/سمنان یک واحد تولیدی راکد دیگر در شهرک صنعتی سمنان با حضور معاون دامپزشکی کشور و استاندار سمنان، فعال سازی و چرخ های تولید در آن دوباره به گردش درآمد.

آیین افتتاح واحد تولیدی آریا ماه رشد امروز 13 مهرماه با حضور سید محمد رضا هاشمی ، استاندار سمنان و دکتر ویشته، معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور در شهرک صنعتی سمنان برگزار شد.

به گفته سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنا، این مجموعه تولیدی استان به مدت چهار سال غیر فعال بوده است که پس از تمهیدات ستاد احیای واحدهای راکد استان، اقدامات اجرایی جهت احیای مجدد این مجموعه آن انجام و زمینه اشتغال 400 نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم کرده است.

استاندار سمنان، ضمن فرارسیدن 14 مهرماه روز دامپزشکی اظهار کرد: استان سمنان در حوزه دامی و دامپزشکی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است.

هاشمی با بیان اینکه واحد تولیدی آریا ماه رش ، جزو واحد های راکد استان بوده است، ادامه داد: خوشبختانه این واحد پس از تمهیدات ستاد احیای واحدهای راکد استان به چرخه تولید بازگشته است استاندار سمنان با تمجید از تلاش های مدیرعامل و مجموعه کارگران این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخ های یک واحد صنعتی راکد دیگر در سمنان به گردش درآمد

چرخ های یک واحد صنعتی راکد دیگر در سمنان به گردش درآمد