مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 19:122023-10-14سياسي

هشدار به نامزدهای مجلس در استان بوشهر


هرگونه فعالیت«خارج از مهلت مقرر قانونی»کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در فضای حقیقی ومجازی، توسط نهادهای ذیربط رصد و بررسی می شود.

- هرگونه فعالیت خارج از مهلت مقرر قانونی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در فضای حقیقی ومجازی، توسط نهادهای ذیربط رصد و بررسی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، خلیل رضایی رییس هیأت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان بوشهر، با تأکید بر رعایت قانونمندی و التزام عملی به قانون توسط نامزدهای انتخاباتی و هواداران اظهار داشت: افرادی که داوطلب ورود به قوه مقننه جهت وضع قوانین و مقررات هستند، بایستی خود را ملزم به رعایت مُرّ قانون دانسته و به هیچ عنوان از مقررات و ضوابط عدول نکنند.

  وی افزود: به استناد ماده 70 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی هرگونه تبلیغات انتخاباتی خارج از مهلت مقرر قانونی ، توسط نهادهای ذی صلاح و در چهارچوب قوانین، بررسی و گزارش آن به شورای نگهبان و مراجع قضایی ارسال می شود.

مهلت فعالیت تبلیغات انتخاباتی، هشت روز قبل از روز اخذ رأی بوده و تا 24 ساعت قبل از اخذ رأی ادامه خواهد داشت.

رضایی در خصوص نحوه تبلیغات در بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در ایام تبلیغات قانونی، خاطر نشان کرد: در ماده 78 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به صراحت آمده است که هر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به نامزدهای مجلس در استان بوشهر

هشدار به نامزدهای مجلس در استان بوشهر