مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 20:252023-10-07سياسي

برگزاری چهار ورکشاپ در جشنواره بین المللی پانتومیم در زنجان


قائم مقام دبیر جشنواره بین المللی پانتومیم در زنجان از برگزاری چهار ورکشاپ در طول این جشنواره خبر داد و گفت: اساتید این دوره های آموزشی «مارکوجان استوانوویچ»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جعفر گنج خانلو، قائم مقام دبیر جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان عصر امروز در در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دومین جشنواره بین المللی پانتومیم در زنجان از 17 مهرماه در فرهنگسرای امام خمینی(ره) آغاز به کار می کند، اظهار داشت: گروه های نمایشی از استان های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، تهران، مرکزی، یزد، خراسان رضوی و زنجان در این جشنواره حاضر خواهند شد.

قائم مقام دبیر جشنواره بین المللی پانتومیم در زنجان به حضور هنرمندان ژاپنی، پاکستانی، تونسی، ایتالیایی و ترکیه ای در این دوره از جشنواره اشاره کرد و گفت: به جز بخش های رقابتی، تجربه های پویا و بخش ورکشاپ، بخشی مربوط به حضور دو گروه از هنرمندان تهرانی است که اجرای خیابانی خواهند داشت.

وی با اشاره به اجراهای خیابانی توسط هنرمندان پانتومیم در پیاده راه سبزه میدان تصریح کرد: در این جشنواره رویکرد آموزشی مورد تاکید است.

گنج خانلو از برگزاری چهار ورکشاپ در طول این جشنواره خبر داد و گفت: اساتید این دوره های آموزشی مارکو جان استوانوویچ، رضا کشاورز، ساسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهار ورکشاپ در جشنواره بین المللی پانتومیم در زنجان

برگزاری چهار ورکشاپ در جشنواره بین المللی پانتومیم در زنجان