مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 22:302023-09-29سياسي

حمایت از 1000 واحد راکد و نیمه فعال در قالب نهضت احیا در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نعمت اله رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ضمن گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: از اینکه همزمان با هفته وحدت در خدمت مردم استان کردستان هستیم خوشحالیم طی دو روز گذشته از طرح های مختلف در استان بازدید کردیم و .

- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از حمایت این صندوق از 1000 واحد راکد و نیمه فعال در قالب نهضت احیا در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نعمت اله رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ضمن گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: از اینکه همزمان با هفته وحدت در خدمت مردم استان کردستان هستیم خوشحالیم طی دو روز گذشته از طرح های مختلف در استان بازدید کردیم و متانسب با برنامه هایی که صندوق دارد برنامه ریزی های مختلفی داریم.

وی خاطرنشان کرد: صندوق مدل هایی را پیگیری می کند که این مدل ها به در راه اندازی و تسهیل طرح های راکد و نیمه فعال تحت عنوان نهضت احیا در دست اقدام است که امیدواریم با همکاری استانداری ها و فرمانداری ها بتوانیم در قالب این طرح بیش از یک هزار طرح را در سراسر کشور مورد حمایت قرار دهیم.

وی تصریح کرد: طرح نهضت احیا در استان کردستان هم اجرا می شود که سهم در نظر گرفته برای این استان 2 واحد در هر شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 1000 واحد راکد و نیمه فعال در قالب نهضت احیا در کشور

حمایت از 1000 واحد راکد و نیمه فعال در قالب نهضت احیا در کشور