مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-10بين الملل

چهار فرانسوی در اسراییل کشته شدند


در چهارمین روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت فلسطین علیه اسراییل ، مقام های فرانسوی از تلفات این کشور طی این عملیات سخن گفتند.

- وزارت خارجه فرانسه روز سه شنبه اعلام کرد که چهار شهروند این کشور در عملیات حماس در فلسطین اشغالی کشته شدند و از سرنوشت 13 نفر اطلاعی در دست نیست.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در شرایطی که حملات شدید نظامی هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه همچنان خبرساز است، وزارت خارجه فرانسه آماری از کشته ها و مفقودان این کشور در عملیات طوفان الاقصی ارائه داد.

  در چهارمین روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، مقام های فرانسه از تلفات این کشور طی این عملیات سخن گفتند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه سی ان ان، سخنگوی وزارت خارجه فرانسه روز سه شنبه (امروز) اعلام کرد که تاکنون در نتیجه حملات حماس به اسراییل چهار شهروند فرانسوی کشته شدند و از سرنوشت 13 نفر از اتباع فرانسه، اطلاعی در دست نیست.

  اطلاع رسانی این مقام فرانسه درباره کشته و مفقود شدن شهروندان فرانسوی در فلسطین اشغالی در شرایطی انجام شده که طبق آخرین آمار رسمی ارتش رژیم صهیونیستی، شمار تلفات صهیونیست ها به 900 کشته و 2741 زخمی افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار فرانسوی در اسراییل کشته شدند

چهار فرانسوی در اسراییل کشته شدند