مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-15سياسي

درخواست رییس مجلس از معاون اول رییس جمهور برای پیگیری مشکلات گندم کاران


رییس مجلس شورای اسلامی با توجه به مشکلات گندمکاران از معاون اول رییس جمهور خواست تا مشکلات آنها را پیگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یک شنبه،23مهر) در پاسخ به تذکر رحمت الله نوروزی گفت:  از یک طرف پرداخت طلب گندمکاران شروع شده، اما تاخیر داشته و بخشی نیز هنوز پرداخت نشده و آنها نتوانسته اند کود مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی افزود:  آن بخشی که پولشان پرداخت شده بود، کود را تهیه کردند، اما برخی که با تأخیر پول را دریافت می کنند، باید برای کشت پاییزه کود را گرانتر خریداری کنند.

قالیباف ادامه داد: این مشکلات را آقای مخبر خودشان عنایت کرده و پیگیری می کنند که این اتفاق نیفتد که  به دلیل عدم پرداخت یا تاخیر در خرید کود، کشاورزان مجبور به خرید کود با قیمت گرانتر نشوند.

پیش از صحبت قالیباف،  رحمت الله نوروزی در تذکری گفت: از دولت می خواهیم همانگونه که به آقای مخبر معاون اول رییس جمهور نیز اعلام کردیم، پول گندمکاران پرداخت نشده تا کود خریداری کنند، از طرفی قیمت کود افزایش یافته است.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس یازدهم اضافه کرد: با توجه به اینکه رییس و اعضای کمیسیون کشاورزی نسبت به این موضوع تاکید داشتند، با وجود وعده ای که برای پرداخت تا پایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رییس مجلس از معاون اول رییس جمهور برای پیگیری مشکلات گندم کاران

درخواست رییس مجلس از معاون اول رییس جمهور برای پیگیری مشکلات گندم کاران