مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 22:452023-10-05ورزشي

گُل، رکورددار شد


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی از رکوردشکنی بانوی دونده گیلانی در لیگ کشور خبر داد و گفت: زینب گل آبکنار اولین رکورددار ملی دو و میدانی بانوان استان گیلان شد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی از رکوردشکنی بانوی دونده گیلانی در لیگ کشور خبر داد و گفت: زینب گل آبکنار اولین رکورددار ملی دو و میدانی بانوان استان گیلان شد.

مجید ستوده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: زینب گل آبکنار دونده مستعد گیلانی که هم اکنون در لیگ جوانان دو و میدانی کشور رقابت می کند اولین رکورددار ملی دو و میدانی بانوان گیلان شد.

ستوده تصریح کرد: گل، در مرحله نخست این رقابت ها موفق شد همراه با تیم دو و میدانی دانشگاه آزاد اسلامی رکورد ملی و باشگاهی ایران را در دوی 4 در 400 متر 14 ثانیه ارتقا دهند و رکورد ملی این ماده را با زمان 3 دقیقه و 50 ثانیه و 76 صدم ثانیه به ثبت برسانند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی گفت: زینب گل آبکنار دونده جوان اهل بندرانزلی نخستین رکورددار ملی جوانان در استان گیلان به شمار می آید که عناوین کشوری متعددی هم پیش از این در کارنامه خود تا کنون به ثبت رسانده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گُل، رکورددار شد

گُل، رکورددار شد