مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-10اقتصادي

13 هزار سرباز وظیفه توسط جهاد دانشگاهی اردبیل آموزش می بینند


معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی اردبیل گفت: تا پایان سالجاری 13 هزار سرباز وظیفه در قالب طرح سرباز ماهر در استان اردبیل، آموزش خواهند دید.

- ایسنا/اردبیل معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی اردبیل گفت: تا پایان سالجاری 13 هزار سرباز وظیفه در قالب طرح سرباز ماهر در استان اردبیل، آموزش خواهند دید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان اردبیل، بهرنگ کوهی با اعلام این مطلب و با اشاره به اجرای موفق طرح سرباز ماهر در سال گذشته و اجرای این طرح در سال جاری تصریح کرد: دوره های آموزشی طرح سرباز ماهر از ابتدای سال 1402 وارد فاز پنجم شده است تا پایان شهریور امسال 6 هزار و 140 نفر سرباز تحت آموزش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در این طرح که در کل کشور با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی در حال برگزاری است، سربازان وظیفه دو مرکز آموزشی شهید بیگلری در شهرستان مشگین شهر و مرکز آموزشی شهید مدنی در شهرستان اصلاندوز ، تحت آموزش قرار گرفتندو پیش بینی می شود تا پایان سال 13 هزار سرباز وظیفه تحت آموزش قرار بگیرند.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی استان اردبیل بیان کرد: آموزش های طرح سرباز ماهر در قالب دو دوره آموزشی مهارت های زندگی در قالب 24 ساعت آموزش و آشنایی با مهارت عمومی اشتغال و کارآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 هزار سرباز وظیفه توسط جهاد دانشگاهی اردبیل آموزش می بینند

13 هزار سرباز وظیفه توسط جهاد دانشگاهی اردبیل آموزش می بینند