مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 18:002023-09-27سياسي

خاطرات خواندنی پورمحمدی از خبرنگاری در جنگ و مصاحبه با مقام معظم رهبری


علی اصغر پورمحمدی که بسیاری او را در زمان فعالیت در تلویزیون و شبکه سه به خوبی می شناسند، در حقیقت نخستین خبرنگاری است که از سوی صداوسیما به جبهه اعزام شد.

- علی اصغر پورمحمدی که بسیاری او را در زمان فعالیت در تلویزیون و شبکه سه به خوبی می شناسند، در حقیقت نخستین خبرنگاری است که از سوی صداوسیما به جبهه اعزام شد.

او در این حضور مصاحبه ای با مقام معظم رهبری انجام داد که این روزها در فضای مجازی به کررات منتشر شده است.

انتشار این ویدئو، انگیزه ای شد تا سراغ این مدیر باسابقه و بازنشسته صداوسیما برویم و از او بخواهیم تا خاطراتش از انجام این مصاحبه ماندگار و همچنین حضور در روزهای شکستن حصر آبادان را برایمان روایت کند.

علی اصغر پورمحمدی که در ابتدای جنگ تحمیلی به عنوان مدیر واحد مرکزی خبر در صداوسیمای کرمان مشغول به کار بود، در پی فراخوانی که به واحدهای صداوسیمای مراکز استان های برای حضور در جبهه ارسال شد، اعلام آمادگی کرد.

او در ابتدای گفت وگو با ایسنا در پاسخ به اینکه آیا صحت دارد که شما اولین خبرنگار جنگ بوده اید؟ پاسخ داد: من اولین خبرنگاری بودم که از طرف صداوسیما به جبهه اعزام شدم.

پورمحمدی سپس چنین روایت می کند: جنگ که شروع شد، تلکسی به صداوسیمای تمام استان ها آمد تا افرادی که آمادگی حضور در جبهه را دارند اعلام آمادگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات خواندنی پورمحمدی از خبرنگاری در جنگ و مصاحبه با مقام معظم رهبری

خاطرات خواندنی پورمحمدی از خبرنگاری در جنگ و مصاحبه با مقام معظم رهبری