کمک رسانه به انصاف قیمت گذاری کالاها و ممانعت از سوءاستفاده سودجویانیکی از تاثیرات رسانه، کمک به صحت قیمت گذاری کالاها از جمله سنگ است که این مسئله به انصاف قیمت گذاری در سطح بین المللی کمک خواهد کرد و مانع از سوءاستفاده سودجویان خواهد شد. - در نشست نمایندگان مجلات بین المللی حاضر در نمایشگاه بین المللی سنگ ایران مطرح شد کمک رسانه به انصاف قیمت گذاری کالاها و ممانعت از سوءاستفاده سودجویان ایسنا/مرکزی یک فعال رسانه ای صنعت سنگ گفت: یکی از تاثیرات رسانه، کمک به صحت قیمت گذاری کالاها از جمله سنگ است که این مسئله به انصاف قیمت گذاری در سطح بین المللی کمک خواهد کرد و مانع از سوءاستفاده سودجویان خواهد شد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست رسانه ای نمایندگان مجلات بین المللی حاضر در نمایشگاه بین المللی سنگ ایران که عصر پنجشنبه 20 مهرماه در محل نمایشگاه های بین المللی سنگ ایران برگزار شد، اَرسین از مجله Stone Times با سابقه 25 سال فعالیت رسانه ای گفت: هدف از تبلیغات در نهایت، فروش محصولات است اما تمرکز روی برندینگ بیشتر شده و هدف اصلی نمایشگاه ها، تمرکز بر روی ایجاد خاطره و اثر خوب از آن برند در ذهن مخاطبان است. کاربرد رسانه در معرفی محصول، برندینگ آن و مختصات فرهنگی آن کالا نیز موثر خواهد بود. با استفاده از یک رسانه تخصصی می توان به شناساندن یک برند کمک کرد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |