مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:312023-10-11سياسي

واکسیناسیون 350 هزار رأس دام سبک در « دهلران »


رییس اداره دامپزشکی شهرستان دهلران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون واکسیناسیون بالغ بر 350 هزار رأس دام سبک در شهرستان دهلران انجام شده است.

- روح الله کرمی رییس اداره دامپزشکی شهرستان دهلران، ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون علیه بیماری های طاعون نشخوار کنند گان کوچک، تب برفکی، تب مالت، قانقاریای کبدی و آبله اقدامات پیشگیری لازم انجام شده است.

 وی با بیان اینکه این عملیات ها با استفاده از ظرفیت نیروهای دولتی و همراهی بخش خصوصی صورت گرفته است افزود: در مجموع بالغ بر 350 هزار رأس دام سبک و 12 هزار راس دام سنگین در حوزه شهرستان دهلران وجود دارد که تحت پوشش خدمات این اداره هستند.

وی ادامه داد: تمامی خدمات مایه کوبی این اداره به صورت صددرصد رایگان انجام می شود که این اقدام گام موثری در راستای رشد تولید که از جمله منویات مقام معظم رهبری در شعار امسال است می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، پرورش و نگهداری دام سبک و سنگین و طیور در استان برای تنظیم بازار و تامین گوشت مورد نیاز مردم، یکی از کارهای مهم و مورد نیاز استان است.

  پایان پیام /


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 350 هزار رأس دام سبک در « دهلران »

واکسیناسیون 350 هزار رأس دام سبک در « دهلران »