مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 13:352023-09-27بين الملل

روایت «راشاتودی» از فعالیت مخفی سازمان سیا در ارمنستان


شبکه خبری راشا تودی در گزارشی به حضور آژانس توسعه جهانی آمریکا در ارمنستان پرداخت که به عنوان «تکه ای از سازمان سیا» در این کشور منطقه قفقاز جنوبی فعالیت می کند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: از تارنمای شبکه خبری راشا تودی، مسئولان ارمنی در منطقه مورد مناقشه قره باغ هفته گذشته پس از مواجهه با یک عملیات نظامی از سوی نیروهای جمهوری آذربایجان توافق کردند تا سلاح های خود را زمین بگذارند و اجازه دهند منطقه به جمهوری آذربایجان تعلق گیرد.

اگرچه نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان نیروهای حافظ صلح روسیه را به شکست در جلوگیری از حمله جمهوری آذربایجان به قره باغ متهم کرده، خود او پیشتر این منطقه را تحت حاکمیت جمهوری آذربایجان به رسمیت شناخته بود.

وی به دنبال فاصله گرفتن از متحدان سنتی در مسکو و جلب توجه آمریکا با انجام رزمایش های نظامی و ارسال پول به اوکراین است.

رسانه روسی با طرح این سوال که آژانس توسعه جهانی ایالات متحده چه کاری در ارمنستان انجام می دهد؟، نوشت: یوری کیم دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور اوراسیا و اروپا روز دوشنبه به ایروان سفر کرد.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه آمریکا، این سفر بمنظور تاکید بر حمایت آمریکا از حاکمیت، استقلال، تمامیت ارضی و دموکراسی و رسیدگی به نیازهای بشر دوستانه ناشی از خشونت اخیر در ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت «راشاتودی» از فعالیت مخفی سازمان سیا در ارمنستان

روایت «راشاتودی» از فعالیت مخفی سازمان سیا در ارمنستان