مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-10سياسي

عدم تامین مالی نقش جهان بهانه است / دو ماه مهلت برای اتمام مرمت 


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مهران زینلیان پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه جلسه شورای فنی استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به اهمیت پاسداشت میراث فرهنگی استان و تأکید بر مبحث توسعه پایدار گردشگری در استان که یکی از محورهای اصلی توسعه اصفهان است، - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: باتوجه به اهمیت مبحث گردشگری در استان، در اجرای پروژه های نگهداری، احیا و مرمت آثار تاریخی مبحث عدم تأمین مالی را قابل قبول نمی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مهران زینلیان پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه جلسه شورای فنی استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به اهمیت پاسداشت میراث فرهنگی استان و تأکید بر مبحث توسعه پایدار گردشگری در استان که یکی از محورهای اصلی توسعه اصفهان است، نشست شورای فنی استان با حضور اعضا در مسجد تاریخی شیخ لطف الله تشکیل گردید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: باتوجه به اهمیت مبحث گردشگری در استان اصفهان، در اجرای پروژه های نگهداری، حفظ، احیا و مرمت آثار تاریخی مبحث عدم تأمین مالی را قابل قبول نمی دانیم.

زینلیان افزود: انتظار می رود اداره کل میراث فرهنگی استان با همکاری شهرداری ها و دهیاری های استان امور حفظ، نگهداری و مرمت آثار تاریخی را به نحو احسن اجرا و ساماندهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تامین مالی نقش جهان بهانه است / دو ماه مهلت برای اتمام مرمت 

عدم تامین مالی نقش جهان بهانه است / دو ماه مهلت برای اتمام مرمت