مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:402023-09-26سياسي

28 هزار بسته نوشت افزار در چهارمحال وبختیاری توزیع شد


آیین نمادین «جشن عاطفه ها» و توزیع 28 هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند استان با حضور استاندار، امام جمعه موقت شهرکرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی از مدیران و مسئولان استانی در شهرکرد برگزار شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری آیین نمادین جشن عاطفه ها و توزیع 28 هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند استان با حضور استاندار، امام جمعه موقت شهرکرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی از مدیران و مسئولان استانی در شهرکرد برگزار شد.

جاسم محمدی چهارم مهرماه در این آیین با تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت حجت(عج) و با گرامیداشت بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه با اشاره به برگزاری جشن عاطفه ها در استان همزمان با این ایام فرخنده، اظهار کرد: امروز، بیش از 18 هزار و 500 دانش آموز در مجموعه امداد از نظام اسلامی خدمت می گیرند و برنامه ای ذیل عنوان جشن عاطفه ها با هم افزایی بین دستگاه ها شکل گرفت و کمیته امداد طی تعامل با دستگاه های دولتی و نهادهای خیریه این جشن را به صورت یکپارچه برگزار می کند.

وی تصریح کرد: امروز این رویکرد تعاملی بین دستگاه ها در جشن عاطفه ها تجربه خوبی بود و ثابت شد که در هر جا با یکدیگر همدل و همراه شدیم، خدمت بهتری به نیازمندان ارائه کردیم؛ طبق فهرست نیازمندان که دستگاه های مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 هزار بسته نوشت افزار در چهارمحال وبختیاری توزیع شد

28 هزار بسته نوشت افزار در چهارمحال وبختیاری توزیع شد