مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 17:352023-09-25سياسي

کارنامه رسوایی آقای گزارشگر!


با این همه افتضاحات و رسوایی هایی که جناب جاوید رحمان به بار آورده است؛ اکنون و پس از گذشت یکسال از شکست دروغ زن زندگی آزادی، او در جلسه فرعی حقوق بشر پارلمان اروپا سخنان مداخله جویانه و ادعاهای واهی از وضعیت زنان در ایران ارائه داده و تازه مدعی است که .

- خبرگزاری فارس، حسام الدین برومند ـ یکی از اضلاع جنگ ترکیبی دشمن علیه کشورمان، حربه حقوق بشری است.

در اغتشاشات پاییز سال گذشته نیز سازمان آشوب از حربه حقوق بشری استفاده کرد و حتی جاوید رحمان گزارشگر حقوق بشر در امور ایران، به طور کامل در زمین دشمنان ایران اسلامی بازی کرد! و حتی ژست بی طرفی در قامت گزارشگر حقوق بشر را هم نادیده گرفت! او اخیراً و پس از شکست بزرگ جبهه تجزیه طلبان، سلطنت طلب ها، تروریست ها و رسانه های تروریستی، آفتابی شد و ایران را ناقض حقوق زنان خوانده است! از همین روی، در این یادداشت؛ مختصری به سناریوی حقوق بشری علیه ایران در یکسال گذشته و تحرکات عنصری چون جاوید رحمان پرداخته ایم که در ادامه می خوانید.

جاوید رحمان در قضایای شورش اغتشاشگران ابتدا تلاش کرد مقوله حجاب در ایران را در قالب یک موضوع حقوق بشری به پیش کشیده و در حالی که خود مسلمان است، قانون حجاب در جمهوری اسلامی ایران را نقض حقوق بشر خواند! رحمان در گام بعدی، در مصاحبه اختصاصی با رسانه تروریستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه رسوایی آقای گزارشگر!

کارنامه رسوایی آقای گزارشگر!