مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 07:302023-10-06اقتصادي

آخرین خبرها از وضعیت پروژه فیبرنوری در کشور


طرح توسعه پروژه فیبرنوری یکی از مهم ترین اقدامات دولت سیزدهم به شمار می رود و طبق گفته مسئولان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، قرار است تا پایان سال هشت تا 10 میلیون خانوار تحت پوشش این فناوری گیرند که تاکنون چهار میلیون خانوار تحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند.

- طرح توسعه پروژه فیبرنوری یکی از مهم ترین اقدامات دولت سیزدهم به شمار می رود و طبق گفته مسئولان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، قرار است تا پایان سال هشت تا 10 میلیون خانوار تحت پوشش این فناوری گیرند که تاکنون چهار میلیون خانوار تحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسئولان معتقدند مهم ترین پیشران رسیدن به اقتصاد دیجیتال در حال حاضر توسعه صنعت ارتباطی مبتنی بر هم رسیدگی شد.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد که کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف کننده در جلساتی مجزا، 127 شکایت ثبت شده مشترکین شرکت مخابرات ایران در استان های زنجان، گیلان، قزوین، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی، تهران، کرمان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، مازندران، سیستان و بلوچستان، همدان، کرمانشاه، کردستان و ایلام در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (195) که در فرآیند تعیین شده این سامانه بی پاسخ مانده بود را بررسی و رسیدگی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از وضعیت پروژه فیبرنوری در کشور

آخرین خبرها از وضعیت پروژه فیبرنوری در کشور