مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-05سياسي

تبدیل به احسن موقوفات در کشور از طریق سرمایه گذاری


معاون امور مجلس و استان های سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه امکاناتی در اختیار سازمان اوقاف قرار گرفته که باید از طریق سرمایه گذاری تبدیل به احسن شوند گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده ظهر امروز در همایش یاوران وقف استان همدان با بیان اینکه وقف سرمایه ای است که موجب تمدن نوین اسلامی می شود و در حوزه فرهنگی، اقتصادی و امنیتی، اجتماعی و.

تاثیرگذار خواهد بود اظهار کرد: واقفان خیراندیش در حوزه اقتصادی توفیق زیادی داشتند تا جامعه شاهد آسیب های اجتماعی کمتری باشد.

وی با بیان اینکه اوقاف نهاد بالنده ای است که می تواند امنیت روحی و روانی و طی مسیر کمال را فراهم کند گفت: سازمان اوقاف امانت های واقفین خیراندیش را در راستای رضای خدا و اداره امور جامعه در اختیار دارد بنابراین نباید این سرمایه دچار اختلال شود.

وقف های غیرفعال را فعال می کنیم معاون امور مجلس و استان های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اوقاف در تعارض با منافع اشخاص و حتی ممکن است برخی سازمان ها باشد و برخی می خواهند ما از حقوق وقف دست برداریم اما تا جایی که می توانیم مدافع وقف خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بیش از 800 نوع نیت وقف در کشور احصاء شده و اجرای امینانه نیات واقفین حائز اهمیت است گفت: سازمان های اوقاف به دنبال این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل به احسن موقوفات در کشور از طریق سرمایه گذاری

تبدیل به احسن موقوفات در کشور از طریق سرمایه گذاری