مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 07:502023-10-18اقتصادي

احداث سالیانه 11 هزار واحد مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سالیانه بیش از 11 هزار واحد مسکن روستایی در استان احداث می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سالیانه بیش از 11 هزار واحد مسکن روستایی در استان احداث می شود.

بیک مداح در گفت وگو با ایسنا- افزود: بررسی آمار خدمت در حوزه های مختلف، در 5 سال گذشته نشان می دهد که در بخش های گوناگون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان رشد بین 2 تا 5 برابر نسبت به سنوات گذشته داشته است.

وی گفت: در تهیه طرح هادی روستایی، تعداد روستاهای تهیه طرح شده در 2 سال اخیر 532 روستا بوده که تعداد 170 روستا بیشتر از 3 سال اخیر است.

وی افزود: در خصوص اجرا نیز حکایتی مشابه وجود دارد به گونه ای که در 2 سال اخیر ، رشد بالغ بر 50 درصدی نسبت به مدت مشابه سنوات گذشته داریم و در بیش از 350 روستای استان طرح هادی اجراشده و یا در حال اجرا است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه شاخص مقاوم سازی در استان 48 درصد است، گفت: احداث مسکن مقاوم روستایی از اولویت های این بنیاد است و به همین سبب سال به سال بر تعداد سهمیه ساخت مسکن روستایی افزوده شده است به شکلی که سهمیه احداث مسکن روستایی در سال 1400 نسبت به سال 97 رشد بیش از 7 برابری را تجربه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سالیانه 11 هزار واحد مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان

احداث سالیانه 11 هزار واحد مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان