مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-08اقتصادي

اجرای چهار مصوبه سفر رییس جمهوری به البرز در حوزه آب و فاضلاب


چهار مصوبه حاصل سفر ریاست جمهوری به استان البرز در حوزه آب و فاضلاب در حال اجرا و تکمیل است.

- ایسنا/البرز مدیرعامل آبفای استان البرز گفت: چهار مصوبه حاصل سفر ریاست جمهوری به استان البرز در حوزه آب و فاضلاب در حال اجرا و تکمیل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا نامداری روز یکشنبه 16 مهرماه گفت: طی دور اول سفر ریاست جمهوری به استان البرز در سال 1401، پنج مصوبه تعیین و تصویب شد که تکمیل مجتمع های آبرسانی روستایی در 36 روستا تا سال 1403 با اختصاص 100 میلیارد تومان توسط سازمان برنامه و بودجه یکی از این مصوبات بود که تا کنون اجرای این مصوبه 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود : مصوبه دوم، ایجاد تاسیسات فاضلاب روستاهای حاشیه سد های طالقان و کرج تا سال 1404 با اختصاص مبلغ 150 میلیارد تومان بود که تا کنون اجرای این مصوبه 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مهندس نامداری ادامه داد: سومین مصوبه تکمیل مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کرج با اختصاص 100 میلیارد تومان بوده که خوشبختانه با پیگیری های فراوان و کار شبانه روزی، این مصوبه تا کنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بهره برداری آزمایشی از مدول دوم تصفیه خانه در بخش مایع آغاز شده است.

مدیرعامل آبفای البرز گفت: چهارمین مصوبه حاصل دور اول سفر ریاست جمهوری به البرز، ساخت و تکمیل تصفیه خانه آب شماره 3 کرج و احداث 50


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای چهار مصوبه سفر رییس جمهوری به البرز در حوزه آب و فاضلاب

اجرای چهار مصوبه سفر رییس جمهوری به البرز در حوزه آب و فاضلاب