مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:562023-10-04سياسي

مسوولان نسبت به رفع مشکلات عشایر اهتمام داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله مصطفی نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در جلسه امروز مسوولان ایلات و عشایر استان که به مناسبت 15 مهر روز ملی روستا و عشایر برگزار شد، از مسوولان درخواست شد نسبت به رفع مشکلات عشایر اهتمام داشته باشند.

وی با مهم دانستن عشایر به عنوان بخشی از کشور، گفت: عشایر حق بزرگی بر گردن جامعه دارند، زیرا مایحتاج مردم شهری را در اختیار آنان قرار میدهند.

وی از محصولات دستی عشایر به عنوان ثروت های ارزشمند یاد کرد و افزود: صنایع دستی ثروت پویای استان است، لذا باید ساخت این کارها براساس سلیقه بازار و نیاز مردم باشد، لذا همگان می دانیم بسترهای کار در استان کرمانشاه کم نظیر است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با مدیریت صنایع دستی و محصولات کشاورزی بسیاری از معضلات اجتماعی حل شده و مشکل بیکاری تا حد بالایی برطرف می شود، زیرا استان کرمانشاه با داشتن ظرفیت های کشاورزی، دامداری و صنایع دستی حرف اساسی برای گفتن دارد و باید این ظرفیت ها مورد حمایت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: عشایر سرمایه های ارزشمند انسانی هستند،  لذا باید هم مورد حمایت قرار گیرند و هم مدیریت شوند و مسوولان باید نسبت به تکریم عشایر همواره اهتمام داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان نسبت به رفع مشکلات عشایر اهتمام داشته باشند

مسوولان نسبت به رفع مشکلات عشایر اهتمام داشته باشند