مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 19:302023-10-13بين الملل

اسراییل یعنی جنایت و بزدلی؛ رزمندگان مقاومت بر اساس انسانیت اقدام می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم اعلام همبستگی با فلسطین و نبرد طوفان الاقصی گفت که رژیم صهیونیستی تاکنون تمامی جنایت هایش را در پوشش حمایت بین المللی انجام داده است و طوفان الاقصی پاسخ طبیعی به این جنایت ها بود.

- اسراییل یعنی جنایت و بزدلی؛ رزمندگان مقاومت بر اساس انسانیت اقدام می کنند معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی گفت که عملیات طوفان الاقصی پاسخ طبیعی به اشغالگری و جنایت و فساد صهیونیست ها بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم اعلام همبستگی با فلسطین و نبرد طوفان الاقصی گفت که رژیم صهیونیستی تاکنون تمامی جنایت هایش را در پوشش حمایت بین المللی انجام داده است و طوفان الاقصی پاسخ طبیعی به این جنایت ها بود.

به نوشته وبگاه شبکه المنار، نعیم قاسم افزود: طوفان الاقصی یک عملیات موفق و پایه گذار و یک نقطه عطف تاریخی و درخشان است که جاودانه و برای همه آزادگان نقطه عطف اساسی خواهد بود .

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد: ما حامی و کاملا آماده هستیم و لحظه به لحظه نبرد طوفان الاقصی را دنبال می کنیم و هر زمان که موعد اقدامی باشد، وارد عمل خواهیم شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل یعنی جنایت و بزدلی؛ رزمندگان مقاومت بر اساس انسانیت اقدام می کنند

اسراییل یعنی جنایت و بزدلی؛ رزمندگان مقاومت بر اساس انسانیت اقدام می کنند