مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:102023-09-30اقتصادي

استفاده از اکسیژن فعال در کاهش آلودگی زیست محیطی شرکت فرادانه


عضو هیات مدیره شرکت فرادانه چهارمحال و بختیاری گفت: برای کاهش آلودگی های زیست محیطی حاصل از فعالیت شرکت 2 راهکار وجود دارد، مورد اول سوختن اوزن و دومین راهکار نیز استفاده از اکسیژن فعال است که در حال حاضر روش دوم در دنیا استفاده می شود.

- علی حیدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به  کاهش آلودگی زیست محیطی و بوی نامطبوع، در این مجموعه، گفت: در سال 1392 رایزنی هایی با 2 شرکت در آلمان و هلند جهت تامین دستگاه های موردنیاز انجام شد اما به دلیل تحریم های موجود امکان خرید این دستگاه ها فراهم نشد.

عضو هیات مدیره شرکت فرادانه چهارمحال و بختیاری افزود: با جمع آوری اطلاعات بسیار در نهایت این نتیجه حاصل شد که در یک مجموعه کوچک به صورت آزمایشی اقدامات لازم جهت کاهش مسائل زیست محیطی انجام شود و درصورت حصول نتیجه موردنظر اقدامات لازم جهت کاهش و کنترل این موضوع در شرکت به کار گرفته شود.

وی ادامه داد: برای کاهش آلودگی های زیست محیطی حاصل از فعالیت شرکت و تولید خوراک آبزیان 2 راهکار وجود دارد که اولین مورد سوختن اوزن و دومین راه نیز استفاده از اکسیژن فعال است که در حال حاضر روش دوم در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد اما اکسیژن فعال توانایی از بین بردن ذرات معلق را ندارد و با توجه به اینکه در شرکت فرادانه این ذرات وجود دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از اکسیژن فعال در کاهش آلودگی زیست محیطی شرکت فرادانه

استفاده از اکسیژن فعال در کاهش آلودگی زیست محیطی شرکت فرادانه