مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 22:152023-10-09سياسي

می خواهیم نظارت شورا بر شهرداری اهواز را دوباره احیا کنیم


عضو شورای شهر اهواز با اشاره به طرح کاهش اختیارات شهردار، گفت: در حال حاضر میزان نظارت شورا نزدیک صفر یا حداقل است و ما می خواهیم با تصویب این طرح، - ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به طرح کاهش اختیارات شهردار، گفت: در حال حاضر میزان نظارت شورا نزدیک صفر یا حداقل است و ما می خواهیم با تصویب این طرح، نظارت و هویت شورا دوباره احیا کنیم.

سید محمدجواد رضوی در نطق پیش از دستور خود در یکصد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (17 مهرماه) با موضوع کاهش اختیارات شهردار برگزار شد، با گرامیداشت قیام مردم فلسطین و اعلام حمایت مردم اهواز از این قیام، در خصوص موضوع این جلسه به عنوان موافق طرح اظهار کرد: عقربه زمان برای شورای ششم به سراشیبی افتاده و سقوط آزاد را تجربه می کند.

یکی از شعارهای این شورا از ابتدا بحث شفافیت بوده است؛ شفافیت در رفتار و عمل مدیران، قراردادها و پیمان ها، امور مالی، حقوق، دستمزد، نیروی انسانی و موارد دیگر.

قرار بود این موارد در اتاق شیشه ای در منظر همه شهروندان قرار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با خود عهد کرده بودیم با استفاده از سامانه های الکترونیکی گفتنی ها را تلخ یا شیرین با همشهریان و ولی نعمتان خود به اشتراک بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهیم نظارت شورا بر شهرداری اهواز را دوباره احیا کنیم

می خواهیم نظارت شورا بر شهرداری اهواز را دوباره احیا کنیم