مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-11سياسي

لزوم فعالیت بیشتر جنبش های دانشجویی مطالبه گر در سیستان وبلوچستان


دستیار ویژه استاندار سیستان وبلوچستان در امر مردمی سازی دولت گفت: ضرورت دارد تا جنش های دانشجویی مطالبه گر در چارچوب و قاعده مند در دانشگاه های سیستان وبلوچستان بیش از پیش فعال و پویا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا جعفری امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه سیستان وبلوچستان اظهار داشت: دانشجویان و جریانات مردمی باید کشور را به آینده روشن امیدوار کنند و این رسالت مهمی است که باید به طور جدی اجرایی شود و در این مسیر نیز باید از امیدواری های پوشالی خودداری کرده و با تبیین خدمات صورت گرفته نظام، امید واقعی به جامعه تزریق شود.

وی افزود: جریان دانشجویی به عنوان موذن جامعه و حلقه تبیین گر و شتاب دهنده و تسهیلگر باید وارد میدان شود و ابتدا خودشان پیشرفت ها را از نزدیک مشاهده کنند و سپس فضای واقعی موجود را به اطلاع همه شهروندان برسانند و افرادی که ناآگاهانه نقدهای غیر منصفانه میکنند را از خواب غفلت بیدار کنند و البته نباید از ارائه راهکار، نقد سازنده و دقیق نیز غفلت کنند.

به گفته جعفری ؛ متاسفانه در بیشتر دانشگاه های استان، طرح ها و پژوهش های متعددی وجود دارد که سالها بر روی آنها کار و زحمت شبانه روزی انجام شده اما به دلیل عدم رسیدگی و پیگیری، در مقام عمل به نتیجه ای نرسیده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فعالیت بیشتر جنبش های دانشجویی مطالبه گر در سیستان وبلوچستان

لزوم فعالیت بیشتر جنبش های دانشجویی مطالبه گر در سیستان وبلوچستان