مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-18سياسي

جلال زاده: هولوکاست واقعی شب گذشته در بیمارستان المعمدانی غزه تحقق پیدا کرد


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه باید شب گذشته را در تاریخ جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین به عنوان تاریک ترین روز تاریخ ثبت کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، شب گذشته برخی رسانه های فلسطینی اعلام کردند که رژیم جنایتکار صهیونیستی بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرده و بیش از هزار کودک و زن فلسطینی را به شهادت رسانده است.

  در همین راستا، وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به خبرنگار باشگاه توانا گفت: ما شب گذشته را باید در تاریخ جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین به عنوان تاریک ترین روز تاریخ 75 ساله گذشته ثبت کنیم.

وی افزود: هولوکاست واقعی، شب گذشته در بیمارستان المعمدانی غزه با کشتار صدها زن و کودک مظلوم فلسطینی تحقق پیدا کرد و تأسف بار تر از بمباران بیمارستان غزه، سکوت مجامع بین المللی، سازمان های جهانی، مدعیان حقوق بشر و در رأس آنها کشورهای غربی است.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده است، طبق برآوردهای اولیه در این حمله بیش از هزار نفر به شهادت رسیده اند.

نماینده ارومیه در مجلس با بیان اینکه باید کشورهای مدعی حقوق بشر و مجامع بین المللی را خاتمه یافته دانست، اظهار کرد: مجامع جهانی که چشمشان را بر روی این جنایات می بندند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلال زاده: هولوکاست واقعی شب گذشته در بیمارستان المعمدانی غزه تحقق پیدا کرد

جلال زاده: هولوکاست واقعی شب گذشته در بیمارستان المعمدانی غزه تحقق پیدا کرد