مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-01دانش

سرطان پوست به سرعت قابل شناسایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سایبس هولدینگ (SciBase) با همکاری شرکت بیردرموتولوژی (Bare Dermatology) در حال توسعه تجاری یک ابزار تشخیص بر بالین (point-of-care) است که در آن با ترکیب هوش مصنوعی با طیف سنجی امپدانس الکتریکی (EIS) تشخیص زودهنگام .

- سایبس هولدینگ (SciBase) با همکاری شرکت بیردرموتولوژی (Bare Dermatology) در حال توسعه تجاری یک ابزار تشخیص بر بالین (point-of-care) است به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سایبس هولدینگ (SciBase) با همکاری شرکت بیردرموتولوژی (Bare Dermatology) در حال توسعه تجاری یک ابزار تشخیص بر بالین (point-of-care) است که در آن با ترکیب هوش مصنوعی با طیف سنجی امپدانس الکتریکی (EIS) تشخیص زودهنگام نوعی سرطان پوست انجام می شود.

سایبس هولدینگ توسعه دهنده پیشرو در راه حل هایی برای مقابله با اختلالات پوستی اعلام کرد که آن ها با شرکت بیردرموتولوژی (Bare Dermatology) برای توسعه فناوری Nevisense وارد همکاری مشترک شده اند.

این دو شرکت قصد دارند تا این فناوری را در نواحی مختلف تگزاس مورد آزمایش قرار دهند.

بیردرموتولوژی دارای گروهی زبده از متخصصان پوست در منطقه بزرگ دالاس است و همچنین پنج دفتر و تیمی از متخصصان پوست مشهور را در اختیار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرطان پوست به سرعت قابل شناسایی می شود

سرطان پوست به سرعت قابل شناسایی می شود