مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-04اجتماعي

اولین رویداد بازی و سرگرمی در خراسان شمالی برگزار می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: همزمان با هفته ملی کودک، نخستین رویداد بازی و سرگرمی در خراسان شمالی از شنبه 15 مهرماه ساعت 15 و 30 دقیقه شروع به کار خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز فرهاد آقابیگی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی در نشست خبری با خبرنگاران اظهارکرد: همزمان با هفته ملی کودک نخستین رویداد بازی و سرگرمی در خراسان شمالی از شنبه 15 مهرماه ساعت 15 و 30 دقیقه شروع به کار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این رویداد در مجتمع طلای سفید بجنورد برگزار خواهد شد، گفت: رویداد بازی و سرگرمی در فضایی به وسعت 2 هزار متر مربع و با حضور 10 شرکت تولیدکننده از سراسر کشور و چند مجموعه استانی در بخش خصوصی میزبان شهروندان خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی افزود: غرفه های این رویداد شامل بازی های رومیزی، بازی های خلاقانه، فکری، هوش فضایی، کامپیوتری، جسمی و حرکتی است.

آقابیگی با اشاره به اینکه واحد تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور هم حضور خواهد داشت، تصریح کرد: علاقمندان می توانند از ساعت 9 صبح تا 9 شب و بصورت رایگان از این رویداد بازدید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین رویداد بازی و سرگرمی در خراسان شمالی برگزار می شود

اولین رویداد بازی و سرگرمی در خراسان شمالی برگزار می شود