مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 13:322023-10-17اقتصادي

مشکل کاهش فشار آب در شهرستان زرندیه برطرف شد


با اقدامات صورت گرفته توسط شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، مشکل کاهش فشار آب در شهرستان زرندیه برطرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، با روی کار آمدن دولت سیزدهم تلاش در راستای کاهش تنش آبی به صورت جدی در دستور کار مسوولان امر قرار گرفت  و در این راستا پیگیری مشکلات آب در روستاها و تلاش به منظور رفع آنها در استان مرکزی نیز همچون سایر نقاط کشور با جدیت دنبال شد.

بر اساس اعلام مسوولان استان مرکزی طی دو سال اخیر تنش آبی از روستاهای استان مرکزی رخت بربسته و آب روانه خانه های روستاییان چندین روستای دور و نزدیک استان شده است.

با رفع مشکل آب مناطق روستایی، ضمن فراهم شدن بستر مهاجرت معکوس، زمینه ماندگاری و کار و اشتغال روستاییان در روستاها فراهم و شرایط برای عمران و آبادانی روستاها نیز به خوبی فراهم شده است.

مسوولان شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اخیرا پس از رفع مشکل آب سه روستای شهرستان فراهان، اینار  اقدام به رفع مشکل کاهش فشار آب روستای برابر شهرستان زرندیه کرده، و 1.

2 کیلومتر خط انتقال در مسیر این روستا احداث کردند.

به گفته حشمت اله عباسی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به منظور رفع مشکل آب در روستای بر بر شهرستان زرندیه خط انتقال آب این روستا به طول 1200 متر از جنس لوله پلی اتیلن در سایزهای 160 و 125 ، اصلاح و بازسازی و 3 حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کاهش فشار آب در شهرستان زرندیه برطرف شد

مشکل کاهش فشار آب در شهرستان زرندیه برطرف شد