مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:122023-10-05سياسي

آغاز به کار گشت های ویژه خودرویی پلیس در 11 استان


جانشین فرمانده کل انتظامی کشور از آغاز به کار گشت های ویژه خودرویی پلیس آگاهی در 11 استان با هدف مقابله قاطعانه با هنجارشکنان و رعایت حقوق شهروندی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، همزمان با اولین روز هفته انتظامی (13مهرماه) گشت های ویژه خودرویی پلیس آگاهی با حضور سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور و سردار محمد قنبری رییس پلیس آگاهی فراجا آغاز به کار کردند.

سردار قاسم رضایی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته انتظامی با شعار شهروند قانونمدار؛ پلیس خدمتگزار این هفته را هفته گرامی داشت عملکرد مجاهدان فی سبیل الله سازمان عظیم و مقدس انتظامی کشور دانست و گفت: خداوند متعال را سپاسگزارم که توفیقی نصیب ما کرد تا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و زیر پرچم ولایت خدمتگزار مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

وی ادامه داد: سالی که گذشت، سالی پر از خدمت و عبادت برای این مجاهدان در سازمان انتظامی کشور بود؛ حقیقتا بایستی این هفته را گرامی بداریم که توفیق الهی برای خدمت رسانی در سنگرها و صحنه های مختلف ( شهرها، جاده ها، مرزها و .

) در جغرافیایی عظیم کشور نصیب ما شده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به تمامی کارکنان انتظامی کشور تصریح کرد: به خانواده های این مجاهدان نیز هفته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار گشت های ویژه خودرویی پلیس در 11 استان

آغاز به کار گشت های ویژه خودرویی پلیس در 11 استان