مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 17:202023-09-28فرهنگي

فیلم مستند شهیدان محمودنژاد در قم اکران شد


کارگردان فیلم مستند شهیدان محمودنژاد با اشاره به رونمایی و اکران این فیلم با حضور همرزمان، خانواده شهدا و عموم مردم در قم گفت: از شهیدان محمودنژاد اطلاعات و آرشیو مطلوبی در اختیار نبود و بخشی از خاطرات هم به فراموشی سپرده شده بود به همین علت ساخت فیلم .

- سید محمدرضا هاشمی کارگردان فیلم مستند شهیدان محمودنژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به روند ساخت این فیلم مستند اظهار کرد: حسین محمودنژاد در سال 57 و حسن محمودنژاد در سال 61 به شهادت رسیدند و از این افراد اطلاعات جامعی هم در اختیار نبود و این کار ما را سخت می کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه اثر هنری در مورد شهیدان محمودنژاد تهیه نشده بود خانواده شهید هم از شهید خاطرات زیادی به یاد نداشتند حتی مادر شهید برخی از خاطرات سال ها قبل که به ثبت رسیده بود هم به صورت کامل به یاد نمی آورد.

کارگردان فیلم مستند شهیدان محمودنژاد خاطرنشان کرد: از همرزمان شهید محمودنژاد فقط به دو نفر دسترسی داشتیم که یکی از آن ها فقط لحظه شهادت شهید را در ذهن داشت اما الماسی همرزم دیگرشان به واسطه حضور در مجالس یادواره های شهدا به خوبی خاطرات شهدا را در ذهن خود داشت.

وی با تاکید بر اینکه تلاش ما معرفی ابعاد مختلف شخصیتی شهیدان محمودنژاد بوده است، گفت: هر چند کار سخت بود اما با مصاحبه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم مستند شهیدان محمودنژاد در قم اکران شد

فیلم مستند شهیدان محمودنژاد در قم اکران شد