مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:502023-10-07سياسي

اصلاح و به روزرسانی دستورالعمل حریم های بهداشتی


رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور خواستار اصلاح و به روز کردن دستورالعمل حریم های بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور شد و گفت: با به روز شدن حریم های بهداشتی، - رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور خواستار اصلاح و به روز کردن دستورالعمل حریم های بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور شد و گفت: با به روز شدن حریم های بهداشتی، ظرفیت تولید کشور بیشتر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد زارعی - رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور - در مراسم روز ملی دامپزشکی اعلام کرد: در ماده (35) احکام برنامه هفتم توسعه، مقرر شده کانون فرادستگاهی و وزارتخانه ای ایجاد شود و ناظران و مسوولان فنی- بهداشتی در همه حوزه ها، حقوق و مزایای خود را از آن کانون دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه وقتی یک مسوول فنی - بهداشتی حقوق خود را مستقیم از کارفرمای خود می گیرد، ممکن است نظارت بهداشتی اش تحت تاثیر قرار گیرد، اظهار کرد: تمام دستگاه های کشور موظفند پس از تصویب احکام برنامه هفتم توسعه، این حکم را اجرا کنند.

رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور در ادامه خواستار اصلاح و به روز کردن دستورالعمل حریم های بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور شد و گفت: یکی از الزامات صدور مجوز کسب و کار و مجوز حوزه های اماکن دامی کشور، رعایت حریم های بهداشتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح و به روزرسانی دستورالعمل حریم های بهداشتی

اصلاح و به روزرسانی دستورالعمل حریم های بهداشتی