مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-02اقتصادي

40 میلیارد ریال برای توسعه بقاع متبرکه تیران و کرون هزینه شد


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون گفت: امسال با کمک مردم 40 میلیارد ریال برای توسعه عمرانی بقاع متبرکه این شهرستان هزینه شده است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون گفت: امسال با کمک مردم 40 میلیارد ریال برای توسعه عمرانی بقاع متبرکه این شهرستان هزینه شده است.

حامد جعفرزاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: زائران و مجاوران آستان مقدس امامزادگان تیران و کرون برای اجرای فعالیت های عمرانی 40 میلیارد ریال کمک کرده اند که بخشی از آن نقدی و بخشی هم غیر نقدی بوده است.

وی افزود: امامزاده احمد، امامزاده احمدرضا، امامزاده عبدالله، امامزاده بی بی فاطمیه و امامزاده سید سرالدین از بقاع متبرکه شاخص این شهرستان هستند که طرح های عمرانی در این مراکز فعال است.

به گفته رییس اوقاف و امور خیریه تیران و کرون، کمک های مردمی و خیران در قالب طرح مودت با اهل البیت(ع) جمع آوری و بخشی از آن هم در ضریح مطهر امامزادگان ریخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: زیباسازی، احداث سالن های مطالعه و غذاخوری، سرویس بهداشتی و مراکز فرهنگی از جمله پروژه های عمرانی هستند که در حال انجام است.

جعفرزاده با بیان اینکه به دنبال تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، ظرفیت های آموزشی و فرهنگی این مراکز در تیران و کرون توسعه می یابد، تصری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 میلیارد ریال برای توسعه بقاع متبرکه تیران و کرون هزینه شد

40 میلیارد ریال برای توسعه بقاع متبرکه تیران و کرون هزینه شد