مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-18سياسي

جلال زاده: صهیونیست ها منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت باشند


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که ایران از هرگونه اقدام علیه رژیم صهیونیستی حمایت می کند، گفت: قطعا صهیونیست ها باید منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت باشند، - رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که ایران از هرگونه اقدام علیه رژیم صهیونیستی حمایت می کند، گفت: قطعا صهیونیست ها باید منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت باشند، دیگر نباید هیچ اسراییلی و آمریکایی در منطقه احساس امنیت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید جلال زاده در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نشست خبری در واکنش به رژیم صهیونیستی گفت: شهادت صدها زن و کودک و مرد بی دفاع فلسطینی را در پی حمله رژیم صهیونیستی در بیمارستانی در غزه به آزادی خواهان و ملت های مستقل و مردم عزیز ایران تسلیت می گویم بیمارستانی که باید امن و پناهگاه مجروحان باشد.

وی اضافه کرد: اتفاقی که در روزهای گذشته در باریکه غزه رخ داد دل همه آزادی خواهان جهان را به درد آورد اما نقطه اصلی و پایانی انفجار بیمارستان غزه بود که باعث کشتار صدها مجروح آن هم غالبا کودک و زن بود.

این خط بطلانی بر همه مجامع حقوق بشری کشید.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در شب گذشته نقطه پایانی بر ادعای حقوق بش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلال زاده: صهیونیست ها منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت باشند

جلال زاده: صهیونیست ها منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت باشند