مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-02سياسي

توضیحات باغ موزه موزه دفاع مقدس درباره حضور افراد بی حجاب در این مکان


روابط عمومی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در رابطه با انتشار تصاویر زنان بی حجاب در محوطه این موزه بیانیه ای صادر کرد و گفت: «افراد بی حجاب و بدحجاب تنها از پیادروی موزه «تردد» می کنند و مبداء و مقصدشان مکان های دیگری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، روابط عمومی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پی انتشار مطلب و تصویری که به صورت کاملاً هدفدار و مغرضانه که با موضوع بی حجابی در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در فضای مجازی منتشر شده است، توضیحاتی را به شرح  ذیل ارائه کرد.

1.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یکی از بزرگ ترین مجموعه های گردشگری تهران است که در میان چندین جاذبه گردشگری دیگر از جمله باغ کتاب، پارک طالقانی، بوستان آب و آتش، پل طبیعت و جمعه بازار پروانه واقع شده.

از آنجایی که این مجموعه به دلیل ماهیت موزه ای و عمومی خود، فضای سبز وسیع و مسیر پیاده روی طولانی است و دارای محوطه ای محصور و منفک از سایر جاذبه های مجاور نیست، و با عنایت به اینکه تنها مسیر دسترسی مخاطبین باغ کتاب از طریق مترو (ایستگاه های شهید حقانی و شهید همت) عبور از محوطه فضای باز موزه است، نسبت دادن جمعیت بدحجاب و بی حجاب به موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نادرست و غرض ورزانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات باغ موزه موزه دفاع مقدس درباره حضور افراد بی حجاب در این مکان

توضیحات باغ موزه موزه دفاع مقدس درباره حضور افراد بی حجاب در این مکان