مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-19بين الملل

چرا کودک کشی به اسراییل می آید؟


رژیم صهیونیستی برای کندن برچسب ناتوانی امنیتی از روی خود و فرار از ریزش سرمایه اجتماعی داخلی اش دست به اقدامی عجولانه زده که اکنون بدون هیچ دستاوردی ناچار به انکار آن است تا بتواند تبعات این جنایت را تاجای ممکن کاهش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فرهیختگان در یادداشتی به قلم زهرا طیبی آورده است: صهیونیست ها بعد از شکست امنیتی در 7 اکتبر، سه شنبه شب رسانه ها و افکار عمومی را هم باختند.

بعد از انهدام بیمارستان المعمدانی در نوار غزه که موجب شهادت بیش از هزار نفر شده است، موجی از اعتراضات نسبت به این جنایت صهیونیست ها در کشورهای مختلف دنیا برانگیخته شد.

تا حدی که جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا که این روزها خیابان های کشورش مملو از جمعیت معترض به خشونت صهیونیست هاست، مجبور به واکنش شد؛ قوانینی درباره جنگ وجود دارد و هدف قرار دادن یک بیمارستان قابل قبول نیست.

اگرچه او نیز مشابه سایر سیاستمداران غربی حاضر نشدن نامی از اسراییل ببرد، اما همین مقدار واکنش از جانب یکی از متحدان رژیم صهیونیستی نیز نشان از شدت جنایتی دارد که هر کسی برای متهم نشدن به شراکت در جنایات سعی می کند با آن مرزبندی کند.

رژیم صهیونیستی که قصد داشت با این جنایت وجهه تخریب شده خود در داخل را ترمیم کند حال با بحران مشروعیت در جهان مواجه شده و طبیعی است که به جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کودک کشی به اسراییل می آید؟

چرا کودک کشی به اسراییل می آید؟