مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-14اقتصادي

استاندار مرکزی: یک ضامن برای اخذ تسهیلات فرزندآوری از بانک ها کافی است


استاندار مرکزی بر لزوم همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات فرزندآوری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه صبح امروز در نشست اعضای ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان مرکزی اظهار کرد: قانون جوانی جمعیت یکی از قوانینی است که اجرای بندهای آن از ضروریات است و کوتاهی در آن به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

وی با بیان اینکه دستگاه ها باید خود را ملزم به اجرای این قانون بدانند، تصریح کرد: موضوع فرزند آوری و جوانی جمعیت از موضوعات مهمی است که با آینده کشور در ارتباط است.

استاندار مرکزی پیری جمعیت و افزایش سالخوردگی را موجب کاهش نیروی فعال جامعه دانست و افزود: استان مرکزی در زمره چند اول استان کشور در بحث افزایش سالخوردگی است که باید برای آن چاره اندیشی کرد.

مخلص الائمه توجه به افزایش جمعیت را به عنوان یک موضوع اولویت دار مهم برشمرد و ادامه داد: موضوع افزایش جمعیت نباید از اولویت خارج شود، که لازم است جلسات مربوط آن به صورت مرتب توسط دستگاه ها و نهادهای مربوطه پیگیری و دنبال شود که لازم است در این زمینه هر بخش به صورت ویژه یک نفر مسائل و موضوعات مورد با جمعیت را پیگیری و دنبال کند.

استاندار مرکزی با اشاره به لزوم همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات فرزندآوری اظهار کرد: مطالبه دو ضامن برای پرداخت تسهیلات فرزند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مرکزی: یک ضامن برای اخذ تسهیلات فرزندآوری از بانک ها کافی است

استاندار مرکزی: یک ضامن برای اخذ تسهیلات فرزندآوری از بانک ها کافی است